149 zł

32 2340990

Formularz kontaktowy

Logowanie

Rejestracja

0 produktów  ( 0,00 zł )
Do darmowej dostawy: 149,00 zł

Cennik wysyłki odżywek i suplementów diety z kulturystyka.sklep.pl

Zamówienia powyżej 149zł nadajemy NA KOSZT SKLEPU: E-przesyłką, na stacje Orlen, do Paczkomatów*

Koszty przesyłek przy przedpłacie na konto
Waga Stacja z Paczką Paczkomat E-Przesyłka Kurier 48 Pocztex UPS
paczki Orlen InPost Poczta Polska Poczta Polska Firma kurierska Firma kurierska
0-150g 10 zł 10 zł 5 zł 5 zł 10 zł 12 zł
150g-5 kg 10 zł 10 zł 10 zł 10 zł 10 zł 12 zł
5-15 kg 12 zł -- 10 zł 10 zł 12 zł 15 zł
15-25 kg 15 zł -- 15 zł 15 zł 15 zł 20 zł
25-30 kg -- -- 15 zł 15 zł 15 zł 20 zł
30-70 kg -- -- -- -- -- 30 zł
Koszty przesyłek przy pobraniu gotówki przy odbiorze
Waga Stacja z Paczką Paczkomat E-Przesyłka Kurier 48 Pocztex UPS
paczki Orlen InPost Poczta Polska Poczta Polska Firma kurierska Firma kurierska
0-150g 14,50 zł brak usługi 9,50 zł 9,50 zł 14,50 zł 16,50 zł
150g-5 kg 14,50 zł brak usługi 14,50 zł 14,50 zł 14,50 zł 16,50 zł
5-15 kg 16,50 zł brak usługi 14,50 zł 14,50 zł 16,50 zł 19,50 zł
15-25 kg 19,50 zł brak usługi 19,50 zł 19,50 zł 19,50 zł 24,50 zł
25-30 kg brak usługi brak usługi 19,50 zł 19,50 zł 19,50 zł 24,50 zł
30-70 kg brak usługi brak usługi brak usługi brak usługi brak usługi 34,50 zł

W wartości zamówienia obliczonej przez system podczas składania zamówienia znajdują się koszty przesyłki (zależne od wagi paczki) oraz koszty pobrania (jeżeli płatność za przesyłkę następuje przy odbiorze). Jest to suma ostateczna i nie ma już żadnych innych ukrytych opłat.

Zamówienia złożone do godz. 12.30 wysyłamy tego samego dnia roboczego.*

* dotyczy zamówień: za które do godz. 12.30 została zaksięgowana wpłata,
* dotyczy zamówień: pobraniowych złożonych przez nowych Klientów, których dane dostawy zostały potwierdzone do godz. 12.30
* dotyczy zamówień: pobraniowych złożonych przez stałych Klientów do godz. 12.30

Charakterystyka usług

Orlen - Stacja z Paczką
Ponad 750 punktów odbioru zlokalizowanych na stacjach paliw Orlen.
Możliwość odbioru przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Masz 3 dni na odebranie paczki.
Powiadomienie SMS-owe o dotarciu paczki do punktu odbioru oraz możliwość śledzenia przesyłki przez internet.
Do odbioru potrzebny jest numer przesyłki i dokument tożsamości.
Przy pobraniu - płatności możesz dokonać tylko gotówkowo.

Paczkomat InPost
Ponad 1000 paczkomatów, które znajdziesz na stacjach benzynowych, przy hipermarketach i centrach handlowych oraz na całodobowych parkingach strzeżonych.
Możliwość odbioru przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Masz 3 dni na odebranie w paczkomacie, a później do 11 dni w oddziale InPost-u.
Powiadomienie SMS-owe oraz mailowe o dotarciu paczki do punktu odbioru oraz możliwość śledzenia przesyłki przez internet.
Do odbioru potrzebny jest numer telefonu i kod przesłany SMS-em.
Dostawa do paczkomatu następnego dnia po nadaniu.

E-Przesyłka
Ponad 3500 dogodnie zlokalizowanych placówek pocztowych.
Odbiór możliwy w godzinach pracy urzędu, masz 7 dni na odebranie przesyłki.
Powiadomienie SMS-em albo e-mailem o możliwości odbioru oraz możliwość śledzenia przesyłki przez internet.
Najpóźniej po upływie 48h przesyłka będzie do odbioru w wybranym urzędzie.

Kurier 48 - wcześniej Poczta Polska Priorytet/Ekonomiczna
Przesyłka doręczna jest pod wskazany adres przez pracownika Pocztexu, w przypadku nie zastania adresata zostawiane jest awizo i paczkę odebrać można w odpowiednim urzędzie pocztowym.
W przypadku nieudanego doręczenia masz 7 dni na odbiór ze wskazanego urzędu pocztowego.
Masz możliwość śledzenia przez internet.
Doręczenie najpóźniej w drugim dniu roboczym po dniu nadania.

Pocztex - firma kurierska
Przesyłka doręczna jest pod wskazany adres przez pracownika Pocztex-u, są dwie próby doręczenia, w przypadku nie zastania adresata zostawiane jest awizo i paczkę możesz odebrać (w ciągu 7 dni) w odpowiednim urzędzie pocztowym.
Powiadomienie SMS-em o mającym nastąpić doręczeniu oraz możliwość śledzenia przesyłki przez internet.
Termin dostawy w następnym dniu roboczym po nadaniu.

UPS - firma kurierska
Przesyłka doręczna jest pod wskazany adres przez pracownika UPS.
Otrzymasz powiadomienie mailowe o nadaniu przesyłki oraz możliwość śledzenia przesyłki przez internet.
Do trzech prób doręczania.
Możliwości ustalenia z pracownikiem USP odbioru przesyłki z oddziału UPS, w terminie do 5 dni.
Doręczenie najpóźniej w drugim dniu roboczym po dniu nadania.

Warunki zakupu

Aby dokonać zakupu, użytkownik powinien Zarejestrować się na naszych stronach, podając dane adresowe. Zakupów mogą dokonać jedynie osoby powyżej 18 roku życia. Przy młodszych użytkownikach konieczna jest pisemna zgoda rodziców. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia danych i odmówienia obsługi, jeżeli te są nie poprawne. Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Podstawą do realizacji jest potwierdzony mail zwrotny "W realizacji" oraz kontakt telefoniczny.

Potwierdzanie zamówienia

W ciągu kilku godzin od złożenia pierwszego zamówienia nasz pracownik zadzwoni pod podany numer telefonu w celu potwierdzenia adresu dostawy. W przypadku, gdy w przeciągu 48 godzin próba potwierdzenia nie powiedzie się, zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli po 48 godzinach od złożenia zamówienia nie nastąpiło telefoniczne jego potwierdzenie, może to oznaczać np. błąd przy wprowadzaniu numeru telefonu. W takim wypadku prosimy o kontakt z naszym sklepem pod numerem 032 2340990 / 0508129663.

Telefoniczne potwierdzenie zamówienia oraz sprawdzenie poprawności danych adresowych wykonywane jest przez sklep tylko podczas złożenia przez Klienta pierwszego zamówienia. Kolejne zamówienia realizowane są w sposób automatyczny i nie są już telefonicznie potwierdzane przez sklep. Dla Klienta przyjęcie zamówienia oznacza otrzymanie zwrotnego maila, w którym następuje zmiana statusu zamówienia z "Oczekujące" na "W realizacji". O wysłaniu towaru informujemy mailem, w którym następuje zmiana statusu na "Wysłane".

Od Klientów, którzy składając zamówienie jako sposób płatności wybrali "Przelew" lub "e-Przelew" nie wymagamy telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Zamówienie automatycznie przechodzi do realizacji o czym informujemy Klienta w mailu zwrotnym, w którym następuje zmiana statusu zamówienia z "Oczekujące" na "W realizacji". W mailu podajemy również pełne dane do przelewu. Towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu. O wysłaniu towaru informujemy mailem, w którym następuje zmiana statusu z na "Wysłane". W przypadku braku wpłaty na konto sklepu zamówienie jest anulowane po 10 dniach od daty jego złożenia.

Sposób dostawy i monitorowanie przesyłek - Orlen Stacja z Paczką

Tutaj możesz sprawdzić co dzieje się z Twoją przesyłką. Zlokalizuj paczkę nadaną metodą: Orlen Stacja z Paczką.

Sposób dostawy i monitorowanie przesyłek - Paczkomat InPost

Tutaj możesz sprawdzić co dzieje się z Twoją przesyłką. Zlokalizuj paczkę nadaną metodą: Paczkomat InPost.

Sposób dostawy i monitorowanie przesyłek - E-Przesyłka

E-Przesyłka (odbiór w punkcie) - przesyłka dostarczana przez Pocztę Polską do wybranego urzędu pocztowego. Adresat jest informowany e-mailem albo przez SMS o możliwości i miejscu odbioru swojej paczki, a przesyłka czeka na klienta przez 7 dni w danej placówce pocztowej. Wszystkie placówki pocztowe, w których realizowana jest usługa E-Przesyłka (odbiór w urzędzie pocztowym) możesz znaleźć tutaj.

Drogę swojej E-przesyłki możesz śledzić tutaj: śledzenie przesyłek przez internet. Wystarczy, że wpiszesz identyfikator przesyłki i możesz sprawdzić, na jakim etapie opracowania jest przesyłka.

Sposób dostawy i monitorowanie przesyłek - Kurier 48 Poczta Polska

Poczta Polska - przesyłka dostarczana jest pod wskazany adres przez pracownika Pocztexu po wcześniejszym wysłaniu SMS'a o próbie doręczenia. Jeżeli pracownik Pocztexu nie zastanie osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (avizo) i należy się po nią zgłosić w ciągu 7 dni do najbliższego Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania.

Jeżeli w ciągu 5 dni od momentu otrzymania maila z informacją o wysłaniu paczki Poczta nie dostarczyła informacji o nadejściu paczki (avizo) należy zgłosić się do najbliższego Urzędu Pocztowego. Zdarzają się przypadki zagubienia avizo. Wówczas Klient nie otrzymuje informacji o nadejściu paczki - a przesyłka jest już do odebrania w Urzędzie Pocztowym. Ponadto, wszystkie przesyłki wysłane Pocztą Polską można śledzić tutaj: śledzenie przesyłek przez internet. Wystarczy, że wpiszesz identyfikator przesyłki i możesz sprawdzić, na jakim etapie opracowania jest przesyłka.

Sposób dostawy i monitorowanie przesyłek - Pocztex

Pocztex - firma kurierska - przesyłka dostarczana jest pod wskazany adres przez pracownika firmy kurierskiej Pocztex po wcześniejszym wysłaniu SMS'a o próbie doręczenia. Jeżeli pracownik firmy kurierskiej nie zastanie osoby upoważnionej do odbioru przesyłki, zostawia awizo ze swoim numerem telefonu. Z kurierem można telefonicznie uzgodnić inny, dogodny termin dostawy.

Swoją przesyłkę nadaną firmą kurierską Pocztex możesz monitorować na stronie: śledzenie przesyłek - wystarczy, że wpiszesz identyfikator przesyłki w odpowiednie pole.

Sposób dostawy i monitorowanie przesyłek - UPS

UPS - firma kurierska - przesyłka dostarczana jest pod wskazany adres przez pracownika firmy kurierskiej UPS. Jeżeli pracownik firmy kurierskiej nie zastanie osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie ze swoim numerem telefonu. Z kurierem można telefonicznie uzgodnić termin dostawy. Przedstawiciela firmy kurierskiej UPS w swoim mieście znajdziesz na stronach UPS - kontakt.

Jeżeli Twoja przesyłka została nadana UPS'em możesz sprawdzić co się z nią dzieje. Wystarczy, że wpiszesz numer nadawczy UPS w odpowiednie pole na stronie: UPS Tracking - monitorowanie przesyłek krajowych.

Minimalna kwota zamówienia

Minimalna kwota zamówienia ustalona jest na 19.99 zł (wartość towaru bez kosztów przesyłki). Zamówienia o wartości poniżej kwoty 19.99 zł nie są realizowane.

Zamówienia zagraniczne

Sprawdź jak wygląda realizacja Zamówienia Zagranicznego.

Rezygnacja z zakupów

Jeżeli chcesz zrezygnować, ze swoich zakupów, powiadom nas o tym niezwłocznie mailem: sklep@kulturystyka.sklep.pl wpisując w temacie: rezygnacja z zamówienia Sklep Kulturysty kulturystyka.sklep.pl nr.XXXXXX ( ZO zamówienia ) gdzie XXXXXX to numer zamówienia lub telefonicznie na numer 032 2340990 / 0508129663, a nasz pracownik anuluje Twoje zamówienie. Pamiętaj, nie możemy anulować zamówienia, które zostało już wysłane. Wszelkie sugestie, pytania i problemy prosimy kierować na adres email: sklep@kulturystyka.sklep.pl.

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami istnieje możliwość odesłania towaru w ciągu 14 dni roboczych, od daty jego otrzymania. Szczegółowo określa to Regulamin w punkcie: 8. Prawo odstąpienia od umowy.

W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

W przypadku złożenia kolejnego zamówienia oraz braku zaksięgowania wpłaty za zamówienie wcześniejsze - realizacja zamówienia zostaje wstrzymana do momentu zaksięgowania wpłaty za wcześniejsze zamówienie.

Cennik nie jest odzwierciedleniem aktualnego stanu magazynowego oraz nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Odżywki i suplementy diety oferowane w naszym sklepie są pełnowartościowymi, wysokiej jakości, świeżymi produktami, z normalną datą przydatności do spożycia określoną przez producenta w momencie zakupu towaru.